Hardwarové požadavky
Operační systém Windows 95 až
XP/VISTA
Procesor Pentium 133 MHz
Paměť RAM 24 MB (64 MB)
Grafická karta SVGA (16b)
Internet 64 kb/s
Typy map
de_-(Demolition) teroristé(T) mají za úkol v určeném časovém limitu položit bombu na jedno ze dvou míst na mapě – bomba musí explodovat. protiteroristické jednotky(CT) se jim v tom snaží zabránit, případně musí položenou (aktivovanou) bombu zneškodnit. Mezi nejznámější patří de_inferno, de_dust a de_dust2.
cs_ – (Counter-strike, Hostage Rescue) protiteroristické jednotky(CT) mají za úkol odvést do základny rukojmí, které hlídají teroristé(T) ve své základně – omezeno časovým intervalem. Známé jsou např. cs_office, cs_assault a cs_italy.
as_ – (Assassination/VIP) jeden z protiteroristické jednotky(CT) je VIP, začíná pouze s USP a 200% vestou a cílem hry je dopravit VIP na určené místo, hlídané teroristy(T). Dříve často hrané mapy, dnes však existuje běžně pouze as_oilrig.
odkaz pro staženíení: http://www.slunecnice.cz/sw/counter-strike/
V současosti je možnost stáhnout aktualizovanou vezi, opět na stejné adrese.
O hře Spore
Vývojář:Maxis
Vydavatel:Electronic
Arts
Distributor:EA Czech
Designér:Will Wright
Poslední verze:1.05Platforma:Pc/Mac/Wii/NDS
Datum
vydání:5. září 2008
Žánr:Strategie/RPG
Módy:Jeden hráč
Média:DVD
Systémové požadavky:2GHz Pentium 4 procesor, 512
MB RAM, 128MB grafickou kartu s
podporou Pixel
Shader 2.0, Nejnovější verzi DirectX 9.0c, 6 GB
volného místa na pevném
disku
Ve hře budete postupně procházet různými fázemi
vývoje. V každé z těchto fází máte
stále nové
schopnosti, překonáváte odlišné překážky a plníte
jiné cíle. Will Wright se při
vymýšlení těchto
epoch inspiroval jeho vlastními hrami nebo i
jinými.
Fáze
Buněčná fáze
Po výběru buněčné
fáze má hráč na výběr mezi
býložravcem a masožravcem, což určuje, jestli
bude příšerka jíst řasy nebo ostatní příšerky.
Mimo jiné to
také určí pravděpodobný vývoj do
celé hry. Při každém snězení dostává hráč DNA
body, které mu
umožňují upravovat svoji příšerku.
Do editoru se dostane tehdy, když zavolá partnera
na páření. Nové části těl může
získat, jestliže
zabije jinou příšerku nebo
rozlouskne meteorit. Až
dosáhne dostatečného
množství DNA bodů, může
přejít do další
fáze.
Fáze
vývoje tvorů
Tato fáze se odehrává na pevnině a
velmi se podobá fázi buněčné. Každý druh příšerky má zde svoje vlastní hnízdo, kde se může hráčova příšerka uzdravovat a potkávat další
příšerky. Podle úrovně pokročení může hráč získávat do své smečky až tři další příšerky. DNA body se získávají přátelením se s cizími příšerkami
nebo jejich zabíjením a migrováním do nového hnízda, do kterého asi tak 2-3x odejdou členové vašeho druhu. Nové části těl se získávají spřátelením se nebo zabitím alfy
cizí smečky nebo je najdete v kostrách.
Možnosti
úpravy příšerky jsou zde daleko rozmanitější než v
buněčné fázi. Tvar těla se dá měnit přemisťováním, zvětšováním nebo přidáváním
obratlů. na toto tělo lze umístit velké množství různých částí, které se dají tvarovat a mají vliv na vlastnosti budoucí příšerky.
Kmenová fáze
V této fázi se hra dostává strategického módu. Na
planetě se nachází pět kmenů, úkolem je získat všechny jejich vesnice. To lze udělat dvěma způsoby - buď
dobytím nebo převedením na vlastní víru. Budovy a noví členové kmenu (jejichž kapacita se zvětšuje počtem
vlastněných vesnic) se kupují za jídlo, které je potřeba
ulovit nebo nasbírat. Také můžete sbírat vejce
buď z hnízd jiných druhů a nebo z ohrady, ve které máte ze
začátku zvířata, která byla ve vaší smečce a která byla
jiného druhu než vy nebo si sem můžete přivést divoká
zvířata, když si je ochočíte. V tzv. kmenovém
krejčí lze obléct svoje příšerky a ovlivnit tak jejich
vlastnosti.